8 Şubat 2011 Salı


Çok dertlendim.Canım hiç birşey yapmak istemiyo.Güya ders çalışıcaktım heheyt hikaye ... Zaten sürekli deprem oluyo 2 gün önce 4.2 oldu uyanıcak halim yoktu...Kitaplarımı okuyamıyorum.O kadar severek almıştım onları bir cümleyi bile okuyamıyorum.Noldu lan bana neden böle oldum ben yazık...
Bugün bide bişi gördüm.Formspring diye gıcık olduğum bişeye üye olmuş platoniğim..Baktım sorulara biri paso diretmiş sevdiğin biri varmı diye bi baktım "VAR " one lan öle kimi seviyon olum sen gidip yolcam o olcak neyse kimse artık sormuşta sormuş kim bu nerden diye söylememiş platoniğim :D böle söylediğim zaman garip oluyo evlatlık almışım gibi neyse :D Yine depreştim ben..Yazdan beri görüşmüyoruz.Faceten yazdığımda da "nasılsın" diyorum" iyiyim" diyo kazma insanlık adına saygı göster ay olarak büyük biriyim ben ,bari "sen" diye bi sor yoook nerde öküz işte.Moralim bozuldu.Zaten sıkılıyodum şimdi ölcem sıkıntıdan .Böle bi dizi vardı dimi bored to death nerden nereye oha ya :D Zaten sevmicem kimseyi en onuda sevmiyorum aslında hoşlanıyodum.O salk varlığın nesinden hoşlandıysam artık moron çocuk ya :D Böle söyleyince seviniyorum.

Bi yerde görmüştüm "25 yaşına gelmeden yapılması gerekenler" diye bi liste ona sevdiğini söyle içinde kalmasın diyodu acaba acaba :D söylesem mi içimde kalmasın zaten şimdi söylemem yazın söylerim o zaman kadar düşünürüm.şu 2. dönemden çok korkuyorum.Sınıfta kalırsam valla biterim.Ölücem mezar taşına yazıcaklar diplomasını bile alamadı diye artık yaşlandım. Of ya

Ya nerde gördüm hatırlamıyorum da erkek güzel bulduğu kızı sever,Kızsa sevdiği erkeği güzel bulur türünde bişi vardı. Evet o yalan şahsen ne kadar platoniğimden hoşlansamda hiç yakışıklı gelmiyo bana aksine çok tipsiz aslında pek değil de neyse :D ama iyi değil yani 10 üzerinden 7 veriyorum oda boyu için :D

Bu facebook kapansa insanların hayatı felç olur.Millet ne yapıcağını şaşırır.Bi kere kimse birini sevemez heralde paso foto kesiyo insanlar :D Acayip asosyal oluruz :D Ben bi ara kapamıştım.Oh dedim huzur falan baktım herkes bi video dan bahsediyo gülüyolar söylüyolar falan kendimi bi ezik hissettim anlatamam. :D Açtım ama sonra eksik kalırmıyım hiç :D Oyun oynuyorum.Güzel oyunlar var :D

Okullar açıldıktan sonra kapanana kadar 90 gün okula gidicez tabiki haftasonları hariç her tatil önemlidir.bide 19 mayıs var o gün tatil olursa 89 gün oluyo :D E son haftada okula gidilmez 84 gün :D ya az gibi sanki dimi sevindim bir an :D84 gün okul 29 tane sınav of dertlendim :D ya şu sene sınıfta kalmadan bitsin de valla başka bişi istemiyorum " şimdilik" :D

Ne kadan uzun yazdım be :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder