20 Ocak 2011 Perşembe



Bugün kuaföre gittim.En son mayısta gitmiştim bir dahada gitmedim.Çünkü benim kuaför fobim var.Saçlarımı uzatmayı seven biri olarak o gittiğim kuaför bok etmişti saçımı toparlanmasını bekledim daha da kötüye gitti saçık söndü,azaldı kırıklar başladı falan saçımı salamaz hale gelmiştim.Bugün gittim ama anneme "arkada bekle anne eğer azıcık fazla keserse itiraz et" dedim çünkü ben konuşamıyorum işte baya fobi bu tırsıyorum saçıma birşey olucak diye 3,5 ata ata girdim kuaföre bide artık tik gibi ustalık belgesi veya üst bir belge var mı diye bakıyorum çünkü o saçımı bok eden adam da sadece kalfalık belgesi vardı cenabet adam salak insan sıçtı saçıma neyse girdik annemi arka koltuğa oturttum bak dedim ah canım annem benim pür dikkat 1 saat baktı birşey var mı yok mu diye bide saç uzun diye ben öle herkes gibi oturarak kestirtemiyorum saçımı ayakta kesiyorlar ne kadar komik he :D Neyse kesti biçti gerçi yine istediğim gibi olmadı önleri biraz kısaltmak istiyordum ama neyse buda yeter bana daha bi sene daha gitmem ben fönde çektirdim hiç sevmiyorum fön çektirmeyi aslında bide benden daha fazla para alıyorlar uzun diye 7 tl olan fön bana 10 tl zaten fön yaptıklarında saçımdan yanık kokusu geliyo senede 1 kere çektiriyorum zaten :D

Bu arada yarın benim doğum günüm bu bloğu da o zaman açmıştım benle birlikte blogcanımda 1 senesini kutluyor.Pek yazamadım ama olsun en azından hep yazıcak bir yerim oldu bide şu temasını oturtabilsem :D Ama galiba bu sinekler hoşuma gitti :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder