22 Ocak 2011 Cumartesi


Bu hocaları anlamıyorum.Gerçekten anlamıyorum.Ya tamam kaç senedir kaç bin tane öğrenciyle uğraşmışsınız kabul tamam ama hala mı öğrencileri tanıyamadınız ??
Kızla nerdeyse aynı puanları almışız hatta ben daha çok derse katılmışım.Ama bana 50 55 vermiş ona 70 60 al onu sok götüne sanki kuytuda sıkıştırdım onu verdiği puana bak ama bilerek yaptı sırf düşük gelsin diye bana o puanları verse 3 gelcekti karneme cenabet karı sırf 2 gelsin puan yükselmesin diye uğraştı ama inş. senin çocuklarında aynısını çeker onlarada puan vermez hocaları inşşşşş.... Ne bu yaa severdim kadını ama artık düştü gözümden bari 55 55 verseydi 50 ne ya pis insan... Ama 2. dönem görücek hepsi,hepsinin canını okucam. Öğretmen oldukları pişman olucaklar düşük puan vermeye götleri yemicek :D :D Kalıplarına tükütcem hepsinin ama Tarih hocası hariç *-* Kendisi gördüğüm en yakışıklı hoca olma özelliği taşıyor,nasıl sempatik, nasıl güzel gülüyor varya anlatılmaz yaşanır ama maalesef geçmem gereken çok rakibim var zira 2 okulda da çalışıyor ve bu daha zor neyse şimdiden düğüne gelecekleri hazırlamaya başladım. Benim olacaksın yavruuuumm.... :D :D xD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder