9 Şubat 2011 Çarşamba

Lachrymatory Factor

Aslında soğan keserken bizi ağlatan soğanın güçlü kokusu değil, soğanın özü kesildiğinde soğandan salınan gazlardır.
Bu reaksiyon propenilsülfirik asit oluşmasıyla sonuçlanır ki bu daha sonra LF-sentez enzimi ile propanethial s-oksit gazına dönüşür. Bu gaz ayrıca, LF-sentez enzim ( Lachrymatory Factor sentezleyen enzim) yani orjinal adıyla Lachrymatory Factor (ağlama faktörü) olarak bilinir.

Bu gaz kararsızdır ve su ile reaksiyona girerek sülfirik asit meydana gelir. Bu durum gözlerde gerçekleştiğinde, gözler büyük miktarda su üreterek asidi nötr hale getirir ve böylece bizi ağlamaklı yapar.

Budur...Ve bunların hepsi soğan doğrarken oluyor.Çok seviyorum soğanları :D
Bu son kavgalarıdır.Adam ölür.Çene kurbanı olur.İçten içe tükenir.Sağlıklı bir bedenin çürüyüşünü izler kadın zevk alır.O bunla beslenmektedir.Adamı öldürür.Başarmıştır.Kadın mutludur.Huzurludur.Ama yetmemiştir.Kendisine yeni kurbanlar bulmak zorundadır.Eğer başkasına konuşmazsa kendisiyle konuşmak zorunda kalacaktır bu sefer ölen kadın olacaktır ama bu olmaz.Kadın yaşamak için öldürmeliydi.Hayat uzundu ve alacak daha çok can vardı.Değersiz....

8 Şubat 2011 Salı


Çok dertlendim.Canım hiç birşey yapmak istemiyo.Güya ders çalışıcaktım heheyt hikaye ... Zaten sürekli deprem oluyo 2 gün önce 4.2 oldu uyanıcak halim yoktu...Kitaplarımı okuyamıyorum.O kadar severek almıştım onları bir cümleyi bile okuyamıyorum.Noldu lan bana neden böle oldum ben yazık...
Bugün bide bişi gördüm.Formspring diye gıcık olduğum bişeye üye olmuş platoniğim..Baktım sorulara biri paso diretmiş sevdiğin biri varmı diye bi baktım "VAR " one lan öle kimi seviyon olum sen gidip yolcam o olcak neyse kimse artık sormuşta sormuş kim bu nerden diye söylememiş platoniğim :D böle söylediğim zaman garip oluyo evlatlık almışım gibi neyse :D Yine depreştim ben..Yazdan beri görüşmüyoruz.Faceten yazdığımda da "nasılsın" diyorum" iyiyim" diyo kazma insanlık adına saygı göster ay olarak büyük biriyim ben ,bari "sen" diye bi sor yoook nerde öküz işte.Moralim bozuldu.Zaten sıkılıyodum şimdi ölcem sıkıntıdan .Böle bi dizi vardı dimi bored to death nerden nereye oha ya :D Zaten sevmicem kimseyi en onuda sevmiyorum aslında hoşlanıyodum.O salk varlığın nesinden hoşlandıysam artık moron çocuk ya :D Böle söyleyince seviniyorum.

Bi yerde görmüştüm "25 yaşına gelmeden yapılması gerekenler" diye bi liste ona sevdiğini söyle içinde kalmasın diyodu acaba acaba :D söylesem mi içimde kalmasın zaten şimdi söylemem yazın söylerim o zaman kadar düşünürüm.şu 2. dönemden çok korkuyorum.Sınıfta kalırsam valla biterim.Ölücem mezar taşına yazıcaklar diplomasını bile alamadı diye artık yaşlandım. Of ya

Ya nerde gördüm hatırlamıyorum da erkek güzel bulduğu kızı sever,Kızsa sevdiği erkeği güzel bulur türünde bişi vardı. Evet o yalan şahsen ne kadar platoniğimden hoşlansamda hiç yakışıklı gelmiyo bana aksine çok tipsiz aslında pek değil de neyse :D ama iyi değil yani 10 üzerinden 7 veriyorum oda boyu için :D

Bu facebook kapansa insanların hayatı felç olur.Millet ne yapıcağını şaşırır.Bi kere kimse birini sevemez heralde paso foto kesiyo insanlar :D Acayip asosyal oluruz :D Ben bi ara kapamıştım.Oh dedim huzur falan baktım herkes bi video dan bahsediyo gülüyolar söylüyolar falan kendimi bi ezik hissettim anlatamam. :D Açtım ama sonra eksik kalırmıyım hiç :D Oyun oynuyorum.Güzel oyunlar var :D

Okullar açıldıktan sonra kapanana kadar 90 gün okula gidicez tabiki haftasonları hariç her tatil önemlidir.bide 19 mayıs var o gün tatil olursa 89 gün oluyo :D E son haftada okula gidilmez 84 gün :D ya az gibi sanki dimi sevindim bir an :D84 gün okul 29 tane sınav of dertlendim :D ya şu sene sınıfta kalmadan bitsin de valla başka bişi istemiyorum " şimdilik" :D

Ne kadan uzun yazdım be :D

22 Ocak 2011 Cumartesi


Bu hocaları anlamıyorum.Gerçekten anlamıyorum.Ya tamam kaç senedir kaç bin tane öğrenciyle uğraşmışsınız kabul tamam ama hala mı öğrencileri tanıyamadınız ??
Kızla nerdeyse aynı puanları almışız hatta ben daha çok derse katılmışım.Ama bana 50 55 vermiş ona 70 60 al onu sok götüne sanki kuytuda sıkıştırdım onu verdiği puana bak ama bilerek yaptı sırf düşük gelsin diye bana o puanları verse 3 gelcekti karneme cenabet karı sırf 2 gelsin puan yükselmesin diye uğraştı ama inş. senin çocuklarında aynısını çeker onlarada puan vermez hocaları inşşşşş.... Ne bu yaa severdim kadını ama artık düştü gözümden bari 55 55 verseydi 50 ne ya pis insan... Ama 2. dönem görücek hepsi,hepsinin canını okucam. Öğretmen oldukları pişman olucaklar düşük puan vermeye götleri yemicek :D :D Kalıplarına tükütcem hepsinin ama Tarih hocası hariç *-* Kendisi gördüğüm en yakışıklı hoca olma özelliği taşıyor,nasıl sempatik, nasıl güzel gülüyor varya anlatılmaz yaşanır ama maalesef geçmem gereken çok rakibim var zira 2 okulda da çalışıyor ve bu daha zor neyse şimdiden düğüne gelecekleri hazırlamaya başladım. Benim olacaksın yavruuuumm.... :D :D xD

20 Ocak 2011 Perşembe



Bugün kuaföre gittim.En son mayısta gitmiştim bir dahada gitmedim.Çünkü benim kuaför fobim var.Saçlarımı uzatmayı seven biri olarak o gittiğim kuaför bok etmişti saçımı toparlanmasını bekledim daha da kötüye gitti saçık söndü,azaldı kırıklar başladı falan saçımı salamaz hale gelmiştim.Bugün gittim ama anneme "arkada bekle anne eğer azıcık fazla keserse itiraz et" dedim çünkü ben konuşamıyorum işte baya fobi bu tırsıyorum saçıma birşey olucak diye 3,5 ata ata girdim kuaföre bide artık tik gibi ustalık belgesi veya üst bir belge var mı diye bakıyorum çünkü o saçımı bok eden adam da sadece kalfalık belgesi vardı cenabet adam salak insan sıçtı saçıma neyse girdik annemi arka koltuğa oturttum bak dedim ah canım annem benim pür dikkat 1 saat baktı birşey var mı yok mu diye bide saç uzun diye ben öle herkes gibi oturarak kestirtemiyorum saçımı ayakta kesiyorlar ne kadar komik he :D Neyse kesti biçti gerçi yine istediğim gibi olmadı önleri biraz kısaltmak istiyordum ama neyse buda yeter bana daha bi sene daha gitmem ben fönde çektirdim hiç sevmiyorum fön çektirmeyi aslında bide benden daha fazla para alıyorlar uzun diye 7 tl olan fön bana 10 tl zaten fön yaptıklarında saçımdan yanık kokusu geliyo senede 1 kere çektiriyorum zaten :D

Bu arada yarın benim doğum günüm bu bloğu da o zaman açmıştım benle birlikte blogcanımda 1 senesini kutluyor.Pek yazamadım ama olsun en azından hep yazıcak bir yerim oldu bide şu temasını oturtabilsem :D Ama galiba bu sinekler hoşuma gitti :D