1 Ağustos 2010 Pazar

Tek aşk...

Facebook çok saçma he ben orayı sadece oyunları için seviyorum.
Kullanıyorum onu.Duygularıyla oynuyorum.Donduruyorum bazen.Hiç sevmiyorum aslında.Ama kapamakta istemiyorum.Çok çekici geliyor bazen.Cezbedici.O sürekli kendini yenileyişi.Kendisine bakması,hiç yıkılmaması.O kadar insanı omuzlarında taşıyabilmesi.Çok etkileyici.Ama sevmiyorum işte.Senden kopamıyorum.Hiç bir şey olmadığını bildiğim halde 5 dk. bir sana bakmaktan kendimi alamıyorum.Nasıl bir şeysin sen öyle.O heryere el atabilme gücü.Aradığını bulabilmek.Geniş sosyal çevresi.Bonkörlüğü.Hayır sevmiyorum seni.Oyun oynuyorum seninle..!!

Aslında ben bir tek youtube'u sevdim.Kalbimi ona verdim.Ne aradıysam onda buldum.Saatler geçirdik beraber ama noldu gitti.Bıraktı beni ve herkesi artık o yok.Yasaklı yollardan aşılmaz DNS ayarlarıyla ulaşmaya çalışıyorum sana ama her seferinde IP adresini değiştiriyorsun.Bu kadarmıydı.Yıllardır olan bağlılığımız bir mahkeme kararıyla son mu bulacaktı.Ben bir tek seni sevmiştim.Senden başkasıda olmıycak.Yine de ulaşıyorum sana hiç olmazsa uzak değiliz.Bir tık kadar yakınımdasın :P

İnternet aşkı bu böyle biline.Varıcaz birbirmize yarimle <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder