20 Ağustos 2010 Cuma

Ramazan ayı geldi hatta bitçek ben hala bu sevgili postumu yayınlayamadım :D Şimdi malum hepçiğimiz davulcularımızdan şikayetçiyiz.Doğal olarak ama beterin beteri var ya bide eskisi gibi manide okusalardı.Dimi :D
Neyse benim süper müthiş bi uyku problemim var.Ciddi yani.Uyumadan 1 hafta dayanırım valla.Tamam belki o kadar değil ama işte.Böyle artık 11 de falan uyumaya başladım çünkü uyuyuncaya kadar saat 4-5 oluyor.Yatakta dön dur.Bide bunun üstüne saatin 3ünde davulcum gelmeye başladı.Ama hiç kimse düşünmüyo acaba uyku problemi olan uyumaya çalışan yatakta bi sağa bi sola dönen,kıvranan genç insanlar varmıdır diye.Nerdeeeee!! Ama davulcum da pek karizmatik balkondan onu kesiyorum.^^ Kel böyle göbekli t-shirt giyo hep, bide motorlu arkadaşı var atlıyo motorun arkası ordan çalıyo.Havalı ya :D
Niyse 4-5 gece ben sayesinde hiç uyuyamadım tam dalıyorum(olabildiğince yani).Dan dan dan ritimli bide :D Sonra bi baktım yine aynı dönüp duruyorum.Sonra davulcum geldi.Ve uyudum hatta o gitmeden hala çalarken daldım birden.Sabah bi kalktım uyumak ne güzel falan süperim. :DErtesi gecede aynısı oldu.Sonraki gece o gelmeden daha erken uyudumve gece davul sesi bile duymadım.2 gece böyle devam etti işte.Dün gece yine uyuyamadım ama bu gece bakem nolcak uyuyabilecekmiyim....Çok heyecanlıyım.Uyumak istiyorum ben artık :(



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder