31 Ağustos 2010 Salı

Boff yani izmirimden kopardılar beni kuşadasına götürdüler annem geri dönücez diye kandırdı beni burda mavi bi okul var herşeyi mavi oraya göndercekler beni sonra burası çok sıkıcı izmirin bi semti kadar küçücük daraldım.Evde küçük.Ben akrabalarımı da sevmem zaten onlarda burda hatta kanser gibi 3 kuzen aynı okula gidicekmişiz yani o kadar okul yok burda o derece ama ben izmiri özledim.Annem ders çalış boşver diyo mutlu değilim ki ben.Üniversiteyi kazanınca varya annemide alıp gidicem hıh.Burda 1 tane sinema var hatta uzun bi süre d&r aradım ama buldum.Çok şükür.Burda heryer yokuş bide izmirdeki düz yolları özledim.Burda kalp yetmezliğinden ölebilitem var.Hala ezilme tehlikesi olan anayolun orda oturuyorum.Yani teknik olarak ezilebilirimde.Yine taşıncaz hemde cücük kadar eve aslında ev değilde oda yokuşta be...

Lise 4 yıl bana 5 yıl bu 4. okulum eğer seneye de okul değiştirmezsem çok üzülürüm.Lise hayatında kimse benim kadar okul değiştirmemiştir.Eminim yok yani.4 tane okul çüş.Etek koleksiyonu yapıcam.Okul danışmanlığı da olabilir.Aslında ben hiç izmir dışında bi yerde yaşamadım.Ve bunun ne kadar doğru bir karar olduğunu şimdi anladım.Kandırıldım ve duygularımla oynandı.İsyanlarım hergün daha da etkisiz hale geliyor ve ben geri dönemiyorum. Bu mutlu olmadığım iğrenç yerde yaşamaya mahkum edildim.Ayıp sana anne hıh...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder