20 Ağustos 2010 Cuma

Ah birde bilgisayarım sürekli bozulmasa !!!

Geçenlerde ağırlaştı bir anda bilinci falan gitti hemen yoğun bakıma kaldırdılar iyiki ameliyatlık birşeyi yokmuş.Testler falan yaptılar saatlerce uyuttular.Sonra uyandı baktılar durumuna herşey iyi durumda normal odaya aldılar yine gözetim altında olmalıymış eve göndermediler.Sonra işte eskisi gibi konuştuk,dertleştik falan e ziyaret saati bitti ben eve gitti onu da dinlenmek üzere bıraktım.Ertesi gün yine görmeye geldiğimde Durumunun yine ağırlaştığını öğrendim yine yoğun bakıma almışlar izin istedim,gördüm onu iyi olmaya çalışıyordu.Sürekli uyuttukları için 5-10 dk konuşabildik sadece gün içinde yine içeri girmeme izin verdiler konuştum onunlar ama her yanına gidişimde daha kötüye gidiyordu durumu...Bir gün daha bitmişti.Ertesi gün yine görmeye gittim.Sanki beni bekliyormuş gibiydi.Son kez konuştu benimle sonra gözleri kapattı.Panikleyip doktoru çağırdığımdaysa acı haberi almamak imkansızdı bitkisel hayata girmişti artık onun kurtulması bir mucizeye bağlıydı.Bana sordular fişi çekelimmi ? Yoksa masrafları karşılayabilirmisin diye...Ne yapsam hala bilmiyorum.


Fişini çekiyimmi yoksa formatlatiyimmi :D Kararsız kaldım paramda yok şimdi of of ..İyileş bilgisayarımmmm :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder