3 Mayıs 2010 Pazartesi


ilhamım kaçtı artık fotoğraf çekemiyorum.hatta dur bi dk.ben bu aralar ne yapabiliyorum ki adam gibi. Ah evet hiçbirşey. Ölü gibiyim ama klasik bi söz var işte yaşayan ölü :P o şekil :D

Napsam bilemiyorum ki :D

Ve ayrıca resmen evsiz yurtsuz kaldım.Yada kalıyorum.onun gibi bişi.Annem memleketine gidiyo babam zaten bakmaz bana kaldım böyle :D :D Ah be kendi evim olucaktı varya....Neyse başlarsam bitmez bu :D

Varya bende hiç şiir kafası yok.Yada öğretilen zihniyetten mi yazamıyorum bilmiyorum.Eğer uyaklı bişi bulamadıysam pes ediyorum.Neyse şiir de yazmayıveririm sanki herşeyi yapıyorum da o kalmıştı.

Sıkıldım mı ben ??
Evet sıkıldım.
Varya şu bloğun temasına bir türlü karar veremedim ne yapsam beyenmiyorum.Niye bunun kendi tasarlayabilceğimiz şekli yok :D Nedenn ???

1 yorum:

  1. boşver yaz uyaksız olsun nolcak (: saçmala hatta bişe olmaz.

    YanıtlaSil