1 Nisan 2010 Perşembe

I'm back.


Geldim ben sonunda.Bilgisayarceyizim bozuldu.Sonra ben bunalıma girdim o bozuldu diye.Haftalarca okula gitmedim.Uyudum.Ama bugün yaptırdım.Kavuştum.Goçuma.Artıkın okulada gidicem.yarın 3 tane sınav var.Kopye çekicem yaya yaya ohh.C'est la vie . Özlemişim buraları.Blogcan seviyorum seni be.Valla. :D
Bu boş geçen günlerimde düşündüm.Bunu yaptım yani.Dedim ben neden hiç çalışmıyorum.cevap kolay zaten' sıkılıyorum'.Sonra ben neden insanları sevemiyorum dedim.Bunun cevabıda kolay 'etrafta insan yokki seviyim'.Suç ben de değil yani.Hep dış etkenler.Ben gariban biriyim :P Of saçmalamak.çok güzel :D '54' gün kaldı okulların kapanmasına tabiki iş günü olarak yok oo daha çok var yani :D dil anlatımdan 38 aldım.o kadar da çalıştım ya valla ben hiç o kadar çalışmamıştım.evet çalışmamıştım.ondan düşük aldım.gerçekten çalışmadığımda 80 alıyorum niye.Bi bozukluk var cidden :D neyse gecenin bi körü ben sınav çalışmalıyım.Yoksa çalışkan bi çocuk olamam... 8)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder