10 Nisan 2010 Cumartesi

Gönülçelen

Yeni bir dizi başlamış gerçi yeni değil baya oldu da ben yeni yazıyorum.Acayip beyendim,bayıldım vs :D Aslında türk dizilerini hiç sevmem "aşk-ı memnu" dışında ama bu başka acayip tatlı bir dizi evet kıvrandırmadan söylüyorum "Gönülçelen". Şimdi bu dizi nedir,nerden çıktı,kim oynuyo gibi minimim bilgiler veriyorum :D Şincik bu naçizane dizimizin konusu bizim değil.Aslını tabi ki yabancı insanlarımız yapmış adına da "My fair lady" demiş.gerçi onlarda başkalarından esinlenmişler de neyse :D Güzel de yapmışlar, koymuşlar başrole Audrey Hepburn ablamızı çiçekçi hatun rolünde yapmışlar filmlerini, ama türk versiyonu daha güzel olmuş.Çiçekçi kız,argo,telaffuz kötü tanımları sanki türklerin çingene kesimine daha bi yakışıyo. O nedenle dizi süper olmuş. :D sonra ben Cansel Elçin'i çok severim çok sempatik bi oyuncu tam böle yanaklarını sıkmalık,hele bi bakışları var,adam zaten fransada büyümüş aksan falan deli,sesi çok şeker ama dizilerde kullanmıyolar hep başkası seslendiriyo bebişimi neyse :D o oynuyo okumuş,görmüş geçirmiş hocamız sonra Tuba Büyüküstün var.Çiçekçi kızımız.Kız güzel ama :D. Diğer oyuncular da süper,acayip süper seçmişler kadroyu :D 7.bölümü de dün oynadı.Baya taktım diziye zaten aşk-ı memnu biticek bununla devam ederim :D :D Öle işte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder