13 Şubat 2010 Cumartesi

Sevgililer Günü ?!

Ve blogcan bir yalnız sevgililer gününe daha başlamış bulunuyorum :D Ama üzülmüyorum çünkü ben 70 milyonluk ülkede sevgililer gününü yalnız geçirmeyi başaran yetenekliler arasındayım. Zira bununla gurur duyuyorum.Ve bunu başaran arkadaşlarımı da tebrik ediyorum farklı olmak güzeldir.(Nasılda kendi lehime çeviriyorum oha)
İyi oldu pazar gününe denk gelmesi şimdi okulda bir sürü vıcık vıcık insanı dinlicektim.Oh şimdi paşa paşa otururum evimde görmem o sevgili mahlukatlarını,ah sakın blogcan yanlış düşünme kıskanmıyorum.Dediğim gibi mutluyum.Onlar kendi dertlerine yansınlar.Sıkıcı bir olay :D
Ya bu aralar manyak yağmur yağıyor.Şikayetçi değilim çok severim yağmuru da üst katta oturuyoruz. Ev başımıza yıkılacak diye korkuyorum böyle balkonun tavanı falan dökülüyor.Çalar saat gibi aynı saatte düşüyor.Bayadır öyle kalkıyorum.Heycanlı !
Bu arada yazmadım unutmuşum 89 gün kaldı.Sevinçle doluyum. :D
Uykum da geldi şimdi daha ben otururdum ya :D
Sevgililer gününü bulan adamında sevgilisi yokmuş başkalarını mutlu etçem diye uğraşıyomuş.Ben öyle duydum xD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder