27 Şubat 2010 Cumartesi

İntense

Ve ben artık bir bağımlıyım....Ne kadar kötü birşey olduğunu sana nasıl anlatsam bütün paranı ona yatırıyorsun zararlarını bile bile,vahşice saldırıyorsun onu görünce işte böyle birşey engel olamıyorum.Sürekli istiyorum bazen istemdışı istiyorum.Ama bir kere daha olmuştu bu aynı şeyleri yaşamıştım.Ailem bana garip bakıyordu.Korkuyorlardı.Ama ben uğraştım ve bıraktım.Nasıl oldu bilmiyorum.Ne tetikledi de ben bu hale YİNE geldim bilmiyorum.Çok korkunç.Ama çok güzel.İnanılmaz.Sen gör diye fotoğrafını çektim.Ama vahşice açıp.Isırdıktan sonra aklıma geldi çekmek :D



Bundan önce bağımlı olduğum ise Caramio pislikler bitterlisini de çıkarmışlar nasıl uzak kaldıysam artık yeni haberim oldu.

2 yorum:

  1. bugün kantinde gördüm yeni gelmiş ve tam 3 tane yedim.Bütün arkadaşlarım saldırdı.Galiba herkeste bi bağımlılık yapıyo.ağzım sulandı şuan :D

    YanıtlaSil