21 Şubat 2010 Pazar

I want to play a game xD


Varya şu hayatta kendinden başka kimseye güvenmiceksin.Kimsenin sözüne inanmıcaksın.Herşeyi kendin yapıcaksın.Yoksa sadece kendisi üzersin.Kimse etkilenmiyo olanlardan sadece sen.Acımasız olucaksın.Hayır demeyi bileceksin hatta tek bildiğin bu olacak.Kimseye toleranslı davranmıcaksın.Yok çünkü hak edene davranırım kavramı kimse hak etmiyor.Herkes o kadar değersiz ki.Ben bunları bile bile hala hata yapıyorsam salağım işte başka açıklaması yok aptalım.Hiç bi işe de yaramam ben hala başkasının ettiği laflara ağlıyorsam embesilin tekiyim.Hala birine değer veriyorsam bi hiçim.Ama artık yeter.Yeniden farkına vardım.Eski bene geri dönüş,artık tek bir kişinin duygularını önemsersem ne oliyim.Herkes aynı artık benim için.İnsanları bende ki tek önemi maşa olmaları artık.Çünkü böyle kazanılıyor.S*kmişim milleti herkesin ağzına sıçiyim.Hayatımda ailem dışında herkesten nefret ediyorum.Ve Beni seviyorum :D

Sen x gıdım önemin yok artık benim için yıllardır seni gerçekten arkadaş bildim ya bi tek ona üzülüyorum çünkü o kadar önemsiz bir insansın ki,ama takdir ediyorum nasıl davranman gerektiğini iyi biliyorsun.Bir insanı nasıl kırman gerektiğini.Sana bu kadar yumuşak başlı davranmak baştan hataydı.Bundan sonra adamına göre muamele ha :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder