27 Ocak 2010 Çarşamba

I can be happy!

Tatil..sonunda... bu hissi seviyorum :D kısada olsa tatil yapmak çok güzel :D Sanada yazamadım blogcan uyumaktan.Affet :D Karnemi alınca yazarım demiştim.Aldım gerçi pek matah değil ama neyse aldığım en iyi karne aslında pek küçümsememek lazım :D Ama 1 dönem uğraş gidip fotokopisini versinler,olmamış.Hiç beyenmedim bu davranışı.Neyse sorarım hesabını :D
Ya ben tatil tatil dedim ama sanki millet ben dinlenmiyim,huzura erişmiyim diye plan yapıyor.Sürekli birşey bırak abi bırak uyumak istiyorum ben.... Şimdi işin yoksa bu kutsal tatil gününde git kursa 2 saat dır dır.. -_- Tamam okul varken geliyorduk ta nerden yüz buldun da sen tatil gününe bi yığın kurs verdin akıllı...Gıcık ya...Şimdi sabahın köründe kalkmak zorundayım.. Biz neyiz abi söyleyin insan katogorisine girecek düzeyde değilmiyiz.Neden bu yüklenme amaç ne? Sonra gençler çok isyankar,gençler çok agresif,gencin biri okula döner bıçağıyla saldırdı.Ne bekliyosun hacı xD Tapınak sanki de hergün tapınalım.Başka ? Yoruldum ya şimdi okullar açılcak yine günde 3 tane sınav devri.Hayır bide sınav haftası diyorlar bizim ki 1 ay sürüyor.Günde 3 tane sınav yaptığın çocuk hepsinde nasıl başarılı olsun.Sanki sen çok mükemmelsin. Boff sinirlendim blogcan çok doluyum xD Varya şu hayatta en güvenebilceğin,en seni mutlu etmeye çalışan ve başaran şey ne biliyomusun ? Uyku.Aşığım ona,onun yolunda ölürümm..Abartmaktan kim ölmüş yaa :D
Günlerim feysbukta Rock Riot oynayarak geçiyor.Çok mükemmel bir oyun Gitar Hero'nun yerini tutamayan ama heycanı tavan yaptıran şirin bi oyun :D Neyse ben yine oyunuma döniyim özledim :P Ya bugün acayip pizza çekti canım zaten hep diyetteyken aklıma geliyor bunlar off acım büyük :D
Çileeeeeee.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder