20 Ocak 2010 Çarşamba

Boooffff...





Naber blogcan :D Saol bende iyim.
Ya benim canım çok sıkılıyo be blogcan valla patlıcam bütün gün evin içinde keşke okula gitseydim ama okulda sıkıcı şimdi herkes not hesaplıyordur ölürüm orda boş derslerde çok bayık biliyomusun yok köşeden kendini müdür sanan ama aslında yardımcısının yardımcısı olmaktan başka bir görevi olmayan tombiş kelimiz bakar "susun,doğru durun,bağırmayın,yan sınıfta ders vaaaar,ne biçim çocuklarsınızzz "vs. sonra zaten pes eder salar dışarı bide son ders oldumu ohhh erkenden terk et okulu :D zaten kapı görevlisi bi sigaraya tav oluyomuş denemişler kapıyı açıyomuş xD yazıkya herkesin zaafı var hacı :D
Bak özledim iyimi okulu,yo yo bu ben değilim söylemedim böyle birşey :D Ama iyi geçiyodu he tam kop kop sınıfımız zaten eskiden sigara odasıymış 25 kişiyi sigara kokan perdeler + 10 m² lik alana kapamışlar varlığımız la yokluğumuz bir xD Ben bide hazırlık okudum blogcan ah ah şimdide tahmin etmişsindir -1lerle okuyorum :D İyiler ama bazıları kafa dengi :D Lan senle konuşunca sıkıntım geçiyo,iyi bari ben devam ediyim biraz daha xD İçimdeki günlük boşluğunu kapıyosun sani saviyorum..
Buda annemle aramızda he onun telefonundaki 3 tuşuna kola kaçmıştı xD İptal. Mesaj çekerken böle yazıyodu :D
Az önce Transformes 2'yi izledim YİNE Optimus Prime ölünce yine duygulandım.Millet aşk filmi izler ağlar ben neyse... ama Decepticon'lardan nefret ediyorum pis robotlar :D Nasıl vurdular Optimus'a bak yine kötü oldum. xD Megan fox'ta taş haa ..Yalnız filmde bi bölüm var ölüyorum :D Mısırda o kadar koşuyolar,toz duman,yerlere düşüyolar falan filan Megancığımın BEYAZ pantolonu bi' türlü kirlenmiyo son sahnede anca kirleniyo bu güzeldi:D Kirlenmeyen beyaz pantolon istiyoruzz.. :D
Sevgili blogcan sana bu post'u Kid Cudi-Day'n Nite Mix eşliğinde yazıyorum. Çok severim şarkısınıda klibinide baya oynak xD Ben gidiyim artık hem akşamda oldu.Ben akşamları daha çok seviyorum niye biliyomusun bilemezsin çünkü ben bilmiyorum :D Ama içimde ona karşı sevgi pıtırcıkları var. Sanıyorum ki Bende ki enerji bu saatlerde ortaya çıkıyo xD Ondan Neyse bebişim bayan bayan :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder