21 Ocak 2010 Perşembe

My Super Sweet 17 *-*

17
Happy Birthday to Me =)
Blogcan bugün benim doğum günümm :D Aslında şu anki saate göre dün doğum günümdü ama hala ben bugündeyim neyse uzar bu xD Çok mutluyum ama çok mutsuzum hem 17 oldum hemde 17 oldum xD Çelişki var dimi hem ehliyete yaklaştım büyüdüm falan sevinci var,hemde yaşlandıııımmm ölüceeeemm xD Neyse çok güzel bi gündü ya hem yarın okullar kapanıyo diye bi rahatlık vardı hemde güzeldi işte :D Arkadaşlarla dankekin üstüne mum koyduk :D Baya şekil oldu.Tabi dankek çok geldi bize yani KOCAMAN kek sonuçta nasıl bitsin sanki tek lokmadan yiyebilirizde xD Sonra evde kendime pasta yaptım 2 katlı üstüne de 17 tane mum,meyveli falan süper he :D Bi nefeste hep söndü tabi benden de bu beklenir yeap :D Facebookta falan herkes kutlamış hepsine teker teker teşekkür ettim :D çok güzel bi duygu ne kadar zaten kenarda çıksada olsun en azından yazdılar :D Bugün de bana özel aşk-ı memnu vardı xD doğum günüm ya :P sırf benim için xD 1 sene daha büyüdüm ve yaşlandım :D Ehliyete az kaldı. :D A yee... Neyse blogcan ben kaçtım bi 365 gün sonra tekrar yazarım falan :P xD Yarın burdayım karnemi anlatıcam bekle beni :D

2 yorum:

  1. Balıklarınızı besliyorum gebermesinler diye o derece iyi bi insanım yani.Bu arada doğum gününü kutlayayım dedim geçmişte olsa.

    YanıtlaSil
  2. Çok geç bir cevap oldu ama teşekkür ederim :D Hiç doymuyor ki balıklar.. :D

    YanıtlaSil