19 Ocak 2010 Salı

Ben geldim *-*

Merhaba blog alemi nasılsın iyimisin hamdolsun ben çok iyiyim :DBiliyomusun ben hep bloğum olsun isterdim ama olmamıştı :( kısmet 2010'daymış :D Aslında ben hep günlükte tutmayı istedim ama git,otur,yaz falan çok sıkıcı geldi.Baydı.Böyle güzel defterler aldım.Tam ilk sayfasına yazıyorum bir baygınlık sıkıntı hemen sayfanın sonuna küfredip defteri açılmamak üzere kapıyorum.Tabi bu bi' kısır döngü zaman geçtikçe tekrarlıyorum bunu :D Neyse şimdi inş. burda yazıcam canım sıkıldıkça veya önemli bişi olursa ki benim hayatımda ilginç bişi olması peeeehh... :D Ben normalde de hayvan gibi yazarım sanada böyle kocaman kocaman yazıcam xD Şimdilik veya uzun bir süre ikimiz varız blogcan güzelce dertleşiriz artık :D xD Neyse ben kısa kesiyim daha ilk yazıda canını sıkmiyim blogcan kendine iyi bak bebişim... xoxo (gg etkisi xD )
Selam olsun bütün blog alemine :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder