31 Ocak 2010 Pazar

!!

Sıkıldım.Sıkılmanın hissettirdiği sıkıntıdan sıkıldım garip

Gereksiz part 1

Genç kız uzun zamandır bekliyordu iskelenin önündeki bankta heyecanlıydı gözü hep vapurdan inenlerdeydi belki onu görürüm umuduyla ama her seferde umudunu kaybediyordu o yoktu.Saatine baktı gecikmişti ama iyi düşünmeye çalışıyordu.Belki bir işi çıkmıştır diye.Yine bi' vapur yaklaştı limana o yine umutla çevirdi gözlerini kapıya onu görmek için kocaman açtı o umutla dolu gözlerini akşamdı zaten korkuyordu etraftan,yalnızdı,onu istiyordu!Baktı ne kadar çok insan var diye düşündü ve onu gördü herkesten farklı uzun boylu fark etmemek mümkün değildi.Sevindi kız içinde anlayamadığı şeyler oldu sanki havai fişekler patlarken aynı anda çiçeklerde açıyordu ve çiçeklerin her birinin içinden rengarenk balonlar çıkıyordu.Hissetmemişti böyle bir duyguyu daha önce garip oldu mutluydu çok heyecanlıydı gözlerini ayıramadı gençten,gelmişti işte karşısındaydı.Kızı arıyordu gencin gözleri de.Sevindi.Bir anda eli ayağına dolaştı nasıl göstermeliydi kendisini yanlış bir izlenim vermemeliydi.Çocuk korkardı bu sevincin karşısında çünkü.Mesafeli davranmalıydı ama arkadaşça olmalıydı.Genç kız çocuğa her bakışında gözleri parlıyordu.Nefes almak zorlaşmıştı.Artık yanına gitmeliydi.Sonra içinden geldiği gibi davranmaya karar verdi.Neyse oydu.Yavaşça çocuğa doğru yürüdü.Gencin arkası dönüktü hala kızı arıyordu gözleri..Genç kız neşeyle gencin önüne zıpladı merhaba dedi şakıyarak.Sesine hakim olamıyordu.Titriyordu heyecandan.Genç,kıza doğru döndü ve merhaba dedi ama soğuk,buz gibi bir merhabaydı bu.Sanki var olan ümitlerin bir anda hayal kırıklığıyla kaybolması gibiydi.Genç kız duraksadı yerine çakılmış gibi durdu yüzü ifadesiz,gözleri bir anda boşluğa bakar olmuştu.İçindeki çiçekler solmuş uçan balonlar patlamıştı.Ağlamak doğru olmazdı.Çocuk kıza sebepsiz soğuk bakışlarla bakarken ne kadar üzdüğünün farkında değildi belli ki yada umurunda mı değildi? Kız kendisini çabuk toparladı lanet etti bir yandan içinde beslediği umutlara,beklediği saatler,onu gördüğü dakikaya.Çok uzak bir arkadaşa bakar gibi baktı çocuğa,aynı çocuğun ona baktığı gibi fazlasına gerek yoktu.Üzülmek gereksizdi boşuna bir çabaydı belli ki
Hadi gidelim dedi genç kız,
Tamam dedi genç önlerinde uzun,sessiz,düşünceli ve kalabalık bir yol vardı.Daha da birbirlerinden uzaklaşarak insan içine karıştılar.Belki konuşsalardı daha kötü olurdu.Daha ne kadar soğuyabilirdi ki hava ??


Not:Gerçek bir hikayeden uyarlanmıştır. :D Şimdi ikisi de çok yakın olmasa da arkadaştırlar.Kız artık o duyguları bir daha hiç kimseye hissedememiştir.Oğlan ise aynı öküzlükle hayatına devam etmektedir.O gece ise kız arada umutla gence bakmış genç ise koyver gitsin düşüncesiyle aynı şekilde kıza bakmıştır. The son değil daha var :D

29 Ocak 2010 Cuma

Happy Tree Friends



Facebookta (yeni çıkımış ki sanmıyorum ben yeni gördüm ama olsun neyse) graffiti şeysinde bişey yapiyim dedim Happy tree friends pisikopatlarından naçizane giggles hatunu çizdim gerçi daha mükemmel yapanlar var benimki fazlasıyla ezik kaçtı ama olsun kendi çapımda :D Ben sevdim en önemlisi bu (işte eziklik anca böyle motive oluyorum :D)

27 Ocak 2010 Çarşamba

I can be happy!

Tatil..sonunda... bu hissi seviyorum :D kısada olsa tatil yapmak çok güzel :D Sanada yazamadım blogcan uyumaktan.Affet :D Karnemi alınca yazarım demiştim.Aldım gerçi pek matah değil ama neyse aldığım en iyi karne aslında pek küçümsememek lazım :D Ama 1 dönem uğraş gidip fotokopisini versinler,olmamış.Hiç beyenmedim bu davranışı.Neyse sorarım hesabını :D
Ya ben tatil tatil dedim ama sanki millet ben dinlenmiyim,huzura erişmiyim diye plan yapıyor.Sürekli birşey bırak abi bırak uyumak istiyorum ben.... Şimdi işin yoksa bu kutsal tatil gününde git kursa 2 saat dır dır.. -_- Tamam okul varken geliyorduk ta nerden yüz buldun da sen tatil gününe bi yığın kurs verdin akıllı...Gıcık ya...Şimdi sabahın köründe kalkmak zorundayım.. Biz neyiz abi söyleyin insan katogorisine girecek düzeyde değilmiyiz.Neden bu yüklenme amaç ne? Sonra gençler çok isyankar,gençler çok agresif,gencin biri okula döner bıçağıyla saldırdı.Ne bekliyosun hacı xD Tapınak sanki de hergün tapınalım.Başka ? Yoruldum ya şimdi okullar açılcak yine günde 3 tane sınav devri.Hayır bide sınav haftası diyorlar bizim ki 1 ay sürüyor.Günde 3 tane sınav yaptığın çocuk hepsinde nasıl başarılı olsun.Sanki sen çok mükemmelsin. Boff sinirlendim blogcan çok doluyum xD Varya şu hayatta en güvenebilceğin,en seni mutlu etmeye çalışan ve başaran şey ne biliyomusun ? Uyku.Aşığım ona,onun yolunda ölürümm..Abartmaktan kim ölmüş yaa :D
Günlerim feysbukta Rock Riot oynayarak geçiyor.Çok mükemmel bir oyun Gitar Hero'nun yerini tutamayan ama heycanı tavan yaptıran şirin bi oyun :D Neyse ben yine oyunuma döniyim özledim :P Ya bugün acayip pizza çekti canım zaten hep diyetteyken aklıma geliyor bunlar off acım büyük :D
Çileeeeeee.............

21 Ocak 2010 Perşembe

My Super Sweet 17 *-*

17
Happy Birthday to Me =)
Blogcan bugün benim doğum günümm :D Aslında şu anki saate göre dün doğum günümdü ama hala ben bugündeyim neyse uzar bu xD Çok mutluyum ama çok mutsuzum hem 17 oldum hemde 17 oldum xD Çelişki var dimi hem ehliyete yaklaştım büyüdüm falan sevinci var,hemde yaşlandıııımmm ölüceeeemm xD Neyse çok güzel bi gündü ya hem yarın okullar kapanıyo diye bi rahatlık vardı hemde güzeldi işte :D Arkadaşlarla dankekin üstüne mum koyduk :D Baya şekil oldu.Tabi dankek çok geldi bize yani KOCAMAN kek sonuçta nasıl bitsin sanki tek lokmadan yiyebilirizde xD Sonra evde kendime pasta yaptım 2 katlı üstüne de 17 tane mum,meyveli falan süper he :D Bi nefeste hep söndü tabi benden de bu beklenir yeap :D Facebookta falan herkes kutlamış hepsine teker teker teşekkür ettim :D çok güzel bi duygu ne kadar zaten kenarda çıksada olsun en azından yazdılar :D Bugün de bana özel aşk-ı memnu vardı xD doğum günüm ya :P sırf benim için xD 1 sene daha büyüdüm ve yaşlandım :D Ehliyete az kaldı. :D A yee... Neyse blogcan ben kaçtım bi 365 gün sonra tekrar yazarım falan :P xD Yarın burdayım karnemi anlatıcam bekle beni :D

20 Ocak 2010 Çarşamba

Boooffff...





Naber blogcan :D Saol bende iyim.
Ya benim canım çok sıkılıyo be blogcan valla patlıcam bütün gün evin içinde keşke okula gitseydim ama okulda sıkıcı şimdi herkes not hesaplıyordur ölürüm orda boş derslerde çok bayık biliyomusun yok köşeden kendini müdür sanan ama aslında yardımcısının yardımcısı olmaktan başka bir görevi olmayan tombiş kelimiz bakar "susun,doğru durun,bağırmayın,yan sınıfta ders vaaaar,ne biçim çocuklarsınızzz "vs. sonra zaten pes eder salar dışarı bide son ders oldumu ohhh erkenden terk et okulu :D zaten kapı görevlisi bi sigaraya tav oluyomuş denemişler kapıyı açıyomuş xD yazıkya herkesin zaafı var hacı :D
Bak özledim iyimi okulu,yo yo bu ben değilim söylemedim böyle birşey :D Ama iyi geçiyodu he tam kop kop sınıfımız zaten eskiden sigara odasıymış 25 kişiyi sigara kokan perdeler + 10 m² lik alana kapamışlar varlığımız la yokluğumuz bir xD Ben bide hazırlık okudum blogcan ah ah şimdide tahmin etmişsindir -1lerle okuyorum :D İyiler ama bazıları kafa dengi :D Lan senle konuşunca sıkıntım geçiyo,iyi bari ben devam ediyim biraz daha xD İçimdeki günlük boşluğunu kapıyosun sani saviyorum..
Buda annemle aramızda he onun telefonundaki 3 tuşuna kola kaçmıştı xD İptal. Mesaj çekerken böle yazıyodu :D
Az önce Transformes 2'yi izledim YİNE Optimus Prime ölünce yine duygulandım.Millet aşk filmi izler ağlar ben neyse... ama Decepticon'lardan nefret ediyorum pis robotlar :D Nasıl vurdular Optimus'a bak yine kötü oldum. xD Megan fox'ta taş haa ..Yalnız filmde bi bölüm var ölüyorum :D Mısırda o kadar koşuyolar,toz duman,yerlere düşüyolar falan filan Megancığımın BEYAZ pantolonu bi' türlü kirlenmiyo son sahnede anca kirleniyo bu güzeldi:D Kirlenmeyen beyaz pantolon istiyoruzz.. :D
Sevgili blogcan sana bu post'u Kid Cudi-Day'n Nite Mix eşliğinde yazıyorum. Çok severim şarkısınıda klibinide baya oynak xD Ben gidiyim artık hem akşamda oldu.Ben akşamları daha çok seviyorum niye biliyomusun bilemezsin çünkü ben bilmiyorum :D Ama içimde ona karşı sevgi pıtırcıkları var. Sanıyorum ki Bende ki enerji bu saatlerde ortaya çıkıyo xD Ondan Neyse bebişim bayan bayan :D

19 Ocak 2010 Salı

Ben geldim *-*

Merhaba blog alemi nasılsın iyimisin hamdolsun ben çok iyiyim :DBiliyomusun ben hep bloğum olsun isterdim ama olmamıştı :( kısmet 2010'daymış :D Aslında ben hep günlükte tutmayı istedim ama git,otur,yaz falan çok sıkıcı geldi.Baydı.Böyle güzel defterler aldım.Tam ilk sayfasına yazıyorum bir baygınlık sıkıntı hemen sayfanın sonuna küfredip defteri açılmamak üzere kapıyorum.Tabi bu bi' kısır döngü zaman geçtikçe tekrarlıyorum bunu :D Neyse şimdi inş. burda yazıcam canım sıkıldıkça veya önemli bişi olursa ki benim hayatımda ilginç bişi olması peeeehh... :D Ben normalde de hayvan gibi yazarım sanada böyle kocaman kocaman yazıcam xD Şimdilik veya uzun bir süre ikimiz varız blogcan güzelce dertleşiriz artık :D xD Neyse ben kısa kesiyim daha ilk yazıda canını sıkmiyim blogcan kendine iyi bak bebişim... xoxo (gg etkisi xD )
Selam olsun bütün blog alemine :D